.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم برای حفظ ذخایر خونی کمک کنند

شمال نيوز: مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: استان مازندران به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده خونی ایران کمبود خون ندارد، ولی برای تامین ذخیره خونی نیاز به همراهی مردم داریم.
 اسماعیل پوریانی امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری با اشاره به مراجعه بیش از 57 هزار نفر به پایگاه انتقال خون در چهار ماه اخیر اظهار داشت: از این تعداد مراجعه‌کننده، 46 هزار و 100 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی تصریح کرد: طی چهار ماه، 25 هزار و 289 نفر خون به طور مستمر دادند که 11 هزار و 252 نفر از افراد با سابقه اهداکننده خون در مازندران بودند.

مدیرکل انتقال خون مازندران در ادامه به توزیع بیش از 63 هزار واحد خون در طی چهار ماه اخیر اشاره کرد و گفت: از 57 هزار واحد خونی که دریافت کردیم، از برخی واحدهای خونی دو تا سه فرآورده دریافت کردیم تا نیازهای خونی استان مازندران برطرف شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مازندران از استان‌های پرمصرف واحد خونی در کشور است، از سایر استان‌های کشور واردات خون نداشتیم.

پوریانی اوج زمان خون‌دهی مردم را در شب‌های احیا عنوان کرد و گفت: اگر مردم طوری زمان‌بندی کنند که از هم اکنون برای اهدای خون اقدام کنند، در شب‌های احیا با ازدحام جمعیت مواجه نمی‌شویم.

این مسئول انتقال خون مازندران با اشاره به خدمات‌دهی انتقال خون مازندران به بیش از 4 هزار بیماری خاص در استان گفت: برای تامین ذخیره خونی استان مازندران در همه فصل نیازمند حضور مستمر مردم هستیم. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.